Dnešní zápas se nám moc nepovedl. Pokud jsme hráli kombinačně, tak jsme soupeře vcelku přehrávali. Bohužel nás opět zradila koncovka. V posledních zápasech si vypracujeme velké množství gólových šancí, ale proměníme jich jen minimum, a tak nás soupeř potrestal snad ze své druhé šance, po rohovém kopu. Klukům nelze uznat snahu zápas zvrátit, makali všichni do jednoho, ale místo trpělivé kombinační hry jsme se začali uchylovat k dlouhým nákopům a na to nemáme hráče a ani nechceme, aby to tak kluci hráli.
Na začátku druhé půle dostáváme prapodivný gól, Naty ztlumí centr od brankové čáry, balon skáče v malém vápně, soupeř se snaží dorazit balon do sítě, ale Naty ho vyráží a točí se s ním jako žonglér v cirkuse, ale nakonec se mu ho podaří vyrazit do strany kde ho odkopáváme do autu. K našemu překvapení pomezní rozhodčí, který stojí na úrovni malého vápna signalizuje branku. Hned z protiútoku snižuje po pěkné kombinaci Elda. Vytváříme si spoustu dalších šancí, ale neproměňujeme je. Buď je chytil výborně chytající gólman, nebo místo přihrávky na lépe postaveného spoluhráče (který by bez problému zakončil) volíme střelu.
No, co říci na závěr. Prohráli jsme s dobře hrajícím soupeřem, který své šance narozdíl od nás dokázal proměnit. Nelíbilo se mi, že naši hráči místo aby hledali chybu v našem výkonu, vztekali se na výkon rozhodčích a svalovali prohru na ně. Tak takhle by to nešlo. Chválím jinak kluky za výkon a snahu a za fyzickou a morální sílu, protože většina z nich měla za sebou už zápas za U15. Musíme víc zapracovat na psychické odolnosti. ψ ČERT
PS: Nejsem zvyklí komentovat výkon rozhodčích a zatím jsem neměl jedinou připomínku k jejich výkonu, ale dnes musím dnes dát za pravdu klukům, že některé momenty nebyli úplně OK, např. druhý gól, který ze své pozice rozhodčí ani nemohl správně odhadnout, nebo neodpískaná ruka ve vápně, kdy si hráč na všech čtyřech oťukal míč o obě ruce. Oběma rozhodčím bylo 16 let, takže i oni mají právo na chyby. To nás ale vůbec neomlouvá za naše chování a výmluvy v kabině po zápase. ψ ČERT